Transformácia Service Management tímu pomocou agilných metód – Xenia Kuštanová
Xenia Kuštanová
Master's thesis
Transformácia Service Management tímu pomocou agilných metód
Transformation of Service management team using agile methods
Abstract:
Diploma thesis is focusing on exploration of agile principles, followed by proposing changes of IT processes and implementation of these changes in Service Management team in order to increase work effectiveness and employees’ satisfaction.Abstract:
Diplomová práca sa venuje preskúmaniu agilných princípov a následnáej aplikácii výsledkov tohoto skúmania v podobe návrhov na zmeny IT procesov v tíme Service Management za učelom zvýšenia efektivity práce a spokojnosti zamestnancov.
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 5. 2019
Identifier:
https://is.muni.cz/th/d0vqc/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2019
- Supervisor: Ing. Leonard Walletzký, Ph.D.
- Reader: Ing. Jaroslav Zelený, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasaryk University
Faculty of InformaticsMaster programme / field:
Applied Informatics / Service Science, Management and Engineering
Theses on a related topic
-
Agilná transformácia v bankovom prostredí
Nikola Bačová -
Testovanie kvantového počítača IBM
Rudolf Maďoran -
Návrh optimalizace skladového hospodářství ve skladu firmy IBM Client Innovation Centre Czech Republic, s.r.o.
Martin Mareš -
Using IBM Cloud serivces to support qualitative research
Egzon Korenica -
Testing of IBM quantum computers with focus on Bell inequalities
Tomáš Terem -
Analýza nástroje IBM Connections pro podporu content / document managementu
Jiří Kalina -
Vedení agilní transformace týmu ve společnosti IBM
Veronika Gurecková -
Nový přístup ke správě znalostí v IBM Storage týmu
Miloš Petrović