Transformácia Service Management tímu pomocou agilných metód – Xenia Kuštanová
Xenia Kuštanová
Master's thesis
Transformácia Service Management tímu pomocou agilných metód
Transformation of Service management team using agile methods
Abstract:
Diploma thesis is focusing on exploration of agile principles, followed by proposing changes of IT processes and implementation of these changes in Service Management team in order to increase work effectiveness and employees’ satisfaction.Abstract:
Diplomová práca sa venuje preskúmaniu agilných princípov a následnáej aplikácii výsledkov tohoto skúmania v podobe návrhov na zmeny IT procesov v tíme Service Management za učelom zvýšenia efektivity práce a spokojnosti zamestnancov.
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/d0vqc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2019
- Vedúci: Ing. Leonard Walletzký, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jaroslav Zelený, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasaryk University
Faculty of InformaticsMaster programme / odbor:
Applied Informatics / Service Science, Management and Engineering
Práce na příbuzné téma
-
Agilná transformácia v bankovom prostredí
Nikola Bačová -
Návrh optimalizace skladového hospodářství ve skladu firmy IBM Client Innovation Centre Czech Republic, s.r.o.
Martin Mareš -
Testovanie kvantového počítača IBM
Rudolf Maďoran -
Using IBM Cloud serivces to support qualitative research
Egzon Korenica -
Testing of IBM quantum computers with focus on Bell inequalities
Tomáš Terem -
Analýza nástroje IBM Connections pro podporu content / document managementu
Jiří Kalina -
Vedení agilní transformace týmu ve společnosti IBM
Veronika Gurecková -
Nový přístup ke správě znalostí v IBM Storage týmu
Miloš Petrović