Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti – Bc. Marie Heřmánková
Bc. Marie Heřmánková
Bakalářská práce
Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti
The Analysis of marketing communication of selected company
Anotace:
HEŘMÁNKOVÁ, Marie. Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti. [Bakalářská práce] Vysoká škola hotelová. Praha: 2019. 69 stran. Bakalářská práce nese téma Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti, podnikající v oblasti poskytování služeb zemědělským subjektům a zabývající se obchodem se zemědělskými komoditami. Cílem této práce je zhodnocení současné marketingové komunikace a navrhnutí …víceAbstract:
HEŘMÁNKOVÁ, Marie. The Analysis of marketing communication of selected company. [Bachelor’s Dissertation]. The Institute of Hospitality Management. Prague: 2019. 69 pages The bachelor thesis is focused on the analysis of marketing communication of a selected company, which business in the area of providing services to agricultural subjects and which trade in agricultural commodities. The aim of this …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 11. 2019
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/hcht3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 1. 2020
- Vedoucí: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.
- Oponent: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HEŘMÁNKOVÁ, Marie. \textit{Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/v8fgnh/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách (studium pro absolventy VOŠ)
Práce na příbuzné téma
-
Vliv digitalizace na marketing firmy x
Le Le -
Marketing franchisingovej firmy
Petra Klemová -
Personální marketing a jeho implementace ve vybrané organizaci
Pavlína Krausová -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Strategický marketing včetně projektové studie
Adéla Svozilková -
Marketing environment analysis in chosen hotel
Valeriya Nasypova -
Marketingová analýza značky Ukrainian Small Models
Oleksandra Semenyuk -
Analýza a tvorba marketingového plánu produktu České spořitelny;
Simona Ďurčová