Bc. Marie Heřmánková

Bakalářská práce

Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti

The Analysis of marketing communication of selected company
Anotace:
HEŘMÁNKOVÁ, Marie. Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti. [Bakalářská práce] Vysoká škola hotelová. Praha: 2019. 69 stran. Bakalářská práce nese téma Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti, podnikající v oblasti poskytování služeb zemědělským subjektům a zabývající se obchodem se zemědělskými komoditami. Cílem této práce je zhodnocení současné marketingové komunikace a navrhnutí …více
Abstract:
HEŘMÁNKOVÁ, Marie. The Analysis of marketing communication of selected company. [Bachelor’s Dissertation]. The Institute of Hospitality Management. Prague: 2019. 69 pages The bachelor thesis is focused on the analysis of marketing communication of a selected company, which business in the area of providing services to agricultural subjects and which trade in agricultural commodities. The aim of this …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 11. 2019
Identifikátor: https://is.vsh.cz/th/hcht3/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 1. 2020
  • Vedoucí: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.
  • Oponent: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze

Vysoká škola hotelová v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách (studium pro absolventy VOŠ)