Osobnost sládka a její vliv na strategii minipivovaru – Vladimír Babinec
Vladimír Babinec
Master's thesis
Osobnost sládka a její vliv na strategii minipivovaru
The brewer´s personality and its influence on the strategy of the microbrewery
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá zkoumáním osobností sládků minipivovarů v ČR. Cílem práce je identifikovat jejich vlastnosti a charakteristiky a zjistit, jaký vliv mají na práci sládka samotného a také na tvorbu strategie minipivovaru. Rešerše literatury poskytuje přehled o zahraničních výzkumech na téma osobnosti a strategie v minipivovarnictví. Praktická část se věnuje výzkumu na vzorku deseti sládků. …viacAbstract:
The diploma thesis deals with the investigation of the personalities of the brewers of microbreweries in the Czech Republic. The aim of the work is to identify their characteristics and attributes and to find out how they influence the work of the brewer himself and also the creation of the microbrewery strategy. The literature review provides an overview of foreign research on the topic of personality …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/94524
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 8. 2024
- Vedúci: Stanislav Tripes
- Oponent: Klára Šimůnková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/94524
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Mapy jako konceptuální východisko pro uměleckou tvorbu
Alena Svobodová -
Mentální a kognitivní mapy v geografii
Anna Kalandrová -
Myšlenkové mapy jako podpora při výuce
Martin Simon -
Kreslíme své první mapy – soubor pracovních a metodických listů, modelové území: okres Nový Jičín
Petra Oherová -
Pojmové mapy vo výučbe fyziky
Ivana Kubinová -
Mentální mapy v marketingu cestovního ruchu
Veronika Strnadová -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova