Nastaveni marketingové komunikace ve franchisovém systému v kontextu lokalizace jednotlivych provozoven – Marek KOLOUCH
Marek KOLOUCH
Bakalářská práce
Nastaveni marketingové komunikace ve franchisovém systému v kontextu lokalizace jednotlivych provozoven
Setting up marketing communication in the franchise system in the context of localization of individual outlets
Anotace:
Předmětem zkoumání této bakalářské práce je nalezení optimální rovnováhy mezi centralizovaně řízenými marketingovými strategiemi a individuálními potřebami jednotlivých provozoven v rámci franchisové sítě Potrefená husa. Výzkum zahrnuje analýzu současného stavu marketingové komunikace napříč franchisovou sítí Potrefená husa,šetření týkající se stravovacích preferencí zákazníků v rámci konkrétních provozoven …víceAbstract:
The subject of this bachelor thesis is to find the optimal balance between centrally managed marketing strategies and the individual needs of each outlets within the Potrefená husa franchise network. The research includes an analysis of the current the state of marketing communication across the Potrefená husa franchise network, an investigation into customer food preferences within specific outlets …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Roman Švec, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOLOUCH, Marek. \textit{Nastaveni marketingové komunikace ve franchisovém systému v kontextu lokalizace jednotlivych provozoven}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Ekonomická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/v8ju7v/.
Jak správně citovat práci
KOLOUCH, Marek. Nastaveni marketingové komunikace ve franchisovém systému v kontextu lokalizace jednotlivych provozoven. České Budějovice, 2024. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Cestovní ruch / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Marketing communication of the company operating in B2B market
Yulia Shkuratova -
Integrated Marketing Communication
Rahul Kalathil Purushothaman -
International marketing communication
Dominika Kučerová -
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Anatoly Zakharchuk -
Sales Promotion as a Part of Integrated Marketing Communication at Launch of Novelty on the Market
Maria Bykova -
Marketing communication for newly launched products in selected market
Lucie Kambová -
Marketing Communication of Football Clubs through Social Media
Amal Devassy -
The use of gender-sensitive and non-sensitive concepts in marketing communication
Ila Prasad
Název
Vložil
Vloženo
Práva