Bc. Anna Klimenko

Master's thesis

Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic

Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Abstract:
Magisterská práce, 118 stran, 17 kreseb, 24 tabulek, 60 bibliografických zdrojů a 1 Příloha. Význam tématu je dán skutečností, že v prostředí pandemie koronaviru existují problémy s organizací propagace produktů průmyslových podniků, protože rostoucí počet propagačních akcí se provádí na internetu. V souvislosti s podmínkami rostoucí konkurenci na trhu průmyslové výroby a marketingové služby se stávají …more
Abstract:
Master's thesis, 118 pages, 17 figures, 24 tables, 60 bibliographic sources and 1 appendix. The relevance of the topic is determined by the fact that in the conditions of the coronavirus pandemic, problems arise in organizing the promotion of products of industrial enterprises, since an increasing number of promotion activities are carried out on the Internet. Due to the conditions of increasing competition …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 9. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 16. 6. 2023
  • Supervisor: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
  • Reader: Dr. Zuzana Bártová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní