Kristina Klaudyová

Bachelor's thesis

Významné faktory akvizice ovlivňující spokojenost zaměstnanců a managementu reklamních agentur

Factors significantly influencing satisfaction of employees and managers of advertising agencies during an acquisition process.
Abstract:
Cílem práce bylo identifikovat faktory, které v kontextu procesu akvizice mohou výrazně ovlivňovat spokojenost zaměstnanců a managementu reklamních agentur. Za tímto účelem byla využita metoda případové studie akvizice dvou reklamních společností a formou hloubkových rozhovorů byla analyzována zkušenost čtyř respondentů z řad zaměstnanců a manažerů kreativních a administrativních odděleních daných …more
Abstract:
This thesis aims to identify factors significantly influencing the satisfaction of employees and managers of advertising agencies during the process of their acquisition. In order to identify the potential key factors, a case study examining the two advertising agencies' acquisition was conducted, and the method of in-depth interviews was used to analyse the experience and state of the satisfaction …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 6. 2022
  • Supervisor: Tereza Králová
  • Reader: Petra Sofia Horňáková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/86719