Kristina Klaudyová

Bakalářská práce

Významné faktory akvizice ovlivňující spokojenost zaměstnanců a managementu reklamních agentur

Factors significantly influencing satisfaction of employees and managers of advertising agencies during an acquisition process.
Anotace:
Cílem práce bylo identifikovat faktory, které v kontextu procesu akvizice mohou výrazně ovlivňovat spokojenost zaměstnanců a managementu reklamních agentur. Za tímto účelem byla využita metoda případové studie akvizice dvou reklamních společností a formou hloubkových rozhovorů byla analyzována zkušenost čtyř respondentů z řad zaměstnanců a manažerů kreativních a administrativních odděleních daných …více
Abstract:
This thesis aims to identify factors significantly influencing the satisfaction of employees and managers of advertising agencies during the process of their acquisition. In order to identify the potential key factors, a case study examining the two advertising agencies' acquisition was conducted, and the method of in-depth interviews was used to analyse the experience and state of the satisfaction …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2022
  • Vedoucí: Tereza Králová
  • Oponent: Petra Sofia Horňáková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/86719