Well-being žáků 2. stupně základní školy v sociálně vyloučené lokalitě – Bc. Martina Peterková
Bc. Martina Peterková
Bakalářská práce
Well-being žáků 2. stupně základní školy v sociálně vyloučené lokalitě
Well-being of secondary school students in a socially excluded locality
Anotace:
Bakalářská diplomová práce je zaměřena na well-being žáků škol v sociálně vyloučených lokalitách a jejím cílem je zjistit, jaké úrovně well-beingu tito žáci dosahují. Je rozdělena na teoretickou a empirickou část. Teoretická část této práce se zabývá well-beingem, popisuje jeho obecnou definici či faktory. Dále popisuje well-being u dětí a ve škole, nejčastější vlivy, možnou podporu nebo také způsoby …víceAbstract:
The bachelor's thesis focuses on the well-being of pupils in schools in socially excluded localities and aims to find out what level of well-being these pupils achieve. It is divided into theoretical and empirical parts. The theoretical part of this thesis deals with well-being, describing its general definition or factors. It also describes well-being of children in general as well as at school, the …víceKlíčová slova
Well-being školní prostředí subjektivní well-being faktory well-beingu žáci 2. stupně základních škol sociální vyloučení sociálně vyloučená lokalita dotazník school environment subjective well-being factors of well-being secondary school students social exclusion socially excluded locality questionnaire
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/b7368/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2023
- Vedoucí: Mgr. Erik Šejna
- Oponent: Mgr. Bc. Libor Juhaňák, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Sociální pedagogika a poradenství / Sociální pedagogika a poradenství
Práce na příbuzné téma
-
Porovnání výsledků okresního kola soutěže Odznak všestrannosti olympijských vítězů na Praze 5 v letech 2018 a 2022
Radek SKÁLA -
Hodnotové orientace žáků 2. stupně základních škol
Šárka Hrazdilová -
Postoj žáků 2. stupně ZŠ k hudební výchově
Lenka Váradiová -
Sociálně patologické jevy "včera a dnes". Pohled učitelů základních škol.
Barbora Nekvapilová -
Vzdělávání v době pandemie Covid-19 na základních školách v sociálně vyloučených lokalitách
Natálie Součková -
Domácí násilí z pohledu žáků druhého stupně základních škol v sociálně vyloučených lokalitách v Ústí nad Labem
Růžena JUHÁSOVÁ -
Faktory ovlivňující volbu středoškolského vzdělání žáků posledních ročníků základních škol ze sociálně znevýhodněných rodin z pohledu kariérových poradců Úřadu práce ČR
Lucie Pelikánová -
Nejčastější sociálně patologické jevy ovlivňující kvalitu života žáků základních škol
Marie Kudličková