Natálie Nodesová

Bachelor's thesis

Marketing v neziskovém sektoru

Marketing of non-profit sector
Abstract:
Cílem bakalářské práce je vyhodnotit, jaká forma marketingové komunikace přiměla dárce přispět neziskovým organizacím se zaměřením na neziskovou organizaci UNICEF. V teoretické části je nastíněna problematika neziskového sektoru a jeho marketingu. V praktické části je popsána činnost neziskové organizace UNICEF a zároveň jsou zde popsány nástroje marketingové komunikace této organizace v České republice …more
Abstract:
The aim of this thesis is to evaluate what form of marketing communication has made donors to contribute to non-profit organizations with a focus on the non-profit organization UNICEF. The theoretical part outlines the issue of non-profit sector and its marketing. The practical part describes the activities of the non-profit organization UNICEF and also describes the marketing communication tools of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2020
  • Supervisor: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Reader: PhDr. Martina Švecová, MSc

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní