Petra GALACZOVÁ
Bachelor's thesis
Language Vitality Assessment: Kansa
Language Vitality Assessment: Kansa
Abstract:
The thesis focuses on the assessment of the language vitality of the North American Kansa tribe. It offers the tribe's basic history, culture and language information complementary to the assessment itself, completed according to the methodology issued by the UNESCO expert group. The language is assessed following nine factors appraising the speakers of the language, its use in various domains, its …moreAbstract:
Práce se zabývá hodnocením vitality jazyka severoamerického kmene Kansa. Poskytuje základní informace týkající se historie, kultury a jazyka kmene doplňující samotné hodnocení, které probíhá podle metodologie připravené expertní skupinou UNESCO. Jazyk je hodnocen z hlediska devíti faktorů, které nazírají na mluvčí jazyka, jeho užívání v různých doménách, jeho dokumentaci a postoje k němu zaujímané …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 4. 2015
Accessible from:: 9. 4. 2015
Thesis defence
- Supervisor: doc. PhDr. Miroslav Černý, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
GALACZOVÁ, Petra. Language Vitality Assessment: Kansa. Ostrava, 2015. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 9.4.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 9. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Philology / -Aj-Fj Bc
Theses on a related topic
-
Vliv meziskupinového kontaktu a jazykové abstraktnosti ve zpravodajství o menšinách na postoje vůči menšinám
Pavla Linhartová -
Postoje učitelů k využívání populární hudby ve výuce anglického jazyka
Tereza Dostálová -
Postoje českých adolescentů vůči obezitě
Markéta KOSTKOVÁ -
Vliv rodného jazyka na učení se anglického jazyka u dětí z lokalit ohrožených sociálním vyloučením
Nur Ashraf BEKAI -
Používání popisného jazyka v německé sociální práci se seniory ohroženými stigmatizací
Denis VONDRÁČEK -
Používání popisného jazyka v německé sociální práci s dětmi a mládeží ohroženými stigmatizací
Tomáš HROMADÍK -
Používání popisného jazyka při práci s dětmi a mládeží v sociální práci
Sandra PŮLPÁNOVÁ -
Použití popisného jazyka v oblasti sociální práce, případ NZDM.
Anna VINICKÁ