Doporučení k rozvoji agroturistiky v Agrocentru Ohrada – Tomáš SAUER
Tomáš SAUER
Bakalářská práce
Doporučení k rozvoji agroturistiky v Agrocentru Ohrada
Recommendations for the Development of Agrotourism in Agrocentrum Ohrada
Anotace:
Cílem bakalářské práce je navrhnout doporučení k rozvoji agroturistiky v Agrocentru Ohrada. Práce je rozdělena do dvou částí: teoretické a praktické. Teoretická část popisuje agroturistiku jako součást venkovské turistiky a cestovního ruchu jako celku. Zároveň připomíná důležitost marketingu. Praktická část analyzuje samotné Agrocentrum Ohrada a nabízené služby. Z provedených analýz následně vycházejí …víceAbstract:
The aim of this thesis is to devise recommendations for the development of agrotourism in Agrocentrum Ohrada. The work is devided into two parts: theoretical and practical. Theoretical part describes agrotourism as a component of rural tourism and whole tourism. It reminds also the importans of marketing. Practical part analyzes Agrocentrum Ohrada and offered services. The recommendations are based …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2013
Zveřejnit od: 17. 5. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SAUER, Tomáš. Doporučení k rozvoji agroturistiky v Agrocentru Ohrada. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.5.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika specializace Management a ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Analýza trhu pro vybraný segment cestovního ruchu - vodní turistika
Aneta KOUDELKOVÁ -
Vinařská turistika na Znojemsku - marketingová komunikace pro Vinobus
Radka Houšťová -
ANALÝZA MARKETINGOVÉHO MIXU VYBRANÉHO HOTELU
Jiří Měcháček -
Venkovský cestovní ruch a jeho význam pro současný cestovní ruch
Nikola Chadrabová -
Venkovský cestovní ruch a agroturistika jako nové formy cestovního ruchu
Miroslava KRÁLOVÁ -
Zelený cestovní ruch - agroturistika v kraji Vysočina
Lucie Mildnerová -
Venkovský cestovní ruch se zaměřením na agroturistiku
Kateřina Nováčková -
Venkovský cestovní ruch: srovnání turistických oblastí CHKO Moravský kras a Slovácko
Michaela Melkesová