Produktová strategie a proces inovace ve společnosti Mironet.cz a.s. – Michaela Fulínová
Michaela Fulínová
Bakalářská práce
Produktová strategie a proces inovace ve společnosti Mironet.cz a.s.
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na marketingový mix, produktovou strategii a inovace ve firmě Mironet.cz a. s. Cílem práce je analyzovat současnou produktovou strategii ve firmě Mironet.cz a. s. a navrhnout vhodné produktové inovace tak, aby bylo dosaženo konkurenceschopné produktové nabídky firmy. V teoretické části práce je uveden veškerý teoretický základ potřebný pro praktickou část práce. V …víceAbstract:
This bachelor's thesis is focused on the marketing mix, product strategy, and innovations in company Mironet.cz a.s. The objective of the thesis is to analyze the current product strategy of the company and to design suitable product innovations in order to achieve a competitive product offer. The theoretical part of the thesis contains all the theoretical basis necessary for the practical part of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2017
Identifikátor:
http://theses.cz/id/v9k88f/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 9. 2017
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FULÍNOVÁ, Michaela. \textit{Produktová strategie a proces inovace ve společnosti Mironet.cz a.s.}. Online. Bakalářská práce. Praha: České vysoké učení technické v Praze, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/v9k88f/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika průmyslového podniku
Práce na příbuzné téma
-
To what extent is green product relevant for generation Z? The future of green product in automotive industry.
Petra Lauerová -
Podnikatelský záměr na rozšíření produktové strategie podniku LakoPlast s.r.o. na trh Ukrajiny
Svitlana Koshelya -
Produktová strategie české společnosti působící v textilním průmyslu
Martin Pápaj -
Strategie rozvoje firmy
Vojtěch Maar -
Vyhodnocení produktové strategie Komerční banky a.s.
Jitka Koubová -
Produktová strategie jako nástroj konkurenceschopnosti podniku
Jaroslav Chyba -
Analýza produktové strategie v oblasti cestovního ruchu
Martin Janík -
Produktová strategie podniku
Kristýna Jonášová