Návrh marketingové strategie Georges Sohet & Fils pro vstup na lokální trh v ČR – Monika Foretová
Monika Foretová
Bachelor's thesis
Návrh marketingové strategie Georges Sohet & Fils pro vstup na lokální trh v ČR
Plan for marketing strategy Georges Sohet & Fils to enter the local market of the Czech Republic
Abstract:
Foretová, M. Návrh marketingové strategie Georges Sohet & Fils pro vstup na lo-kální trh ČR. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2015.Cílem bakalářské práce je navržení marketingové strategie Georges Sohet & Fils pro vstup na lokální trh ČR. Práce je rozdělena do dvou částí. První, literární re-šerše, se zabývá informacemi o marketingu ve vinařství, marketingové strategii a marketingovým …moreAbstract:
Foretová M., Plan for marketing strategy Georges Sohet & Fils to enter the local market of the Czech Republic. Bachelor thesis. Brno: Mendel University, 2015.The aim of this Bachelor study is to propose a marketing strategy Georges Sohet & Fils to enter the local market of the Czech Republic. The work is divided into two parts. The first part, a literature review, deals with information about marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 1. 2016
Thesis defence
- Supervisor: Bc. Ing. Ondřej Dufek, Ph.D. DiS.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FORETOVÁ, Monika. \textit{Návrh marketingové strategie Georges Sohet \&{} Fils pro vstup na lokální trh v ČR}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2016. Available from: https://theses.cz/id/v9z0ux/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie dokumentárního filmu V Síti
Klára Pokutová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Hana Báborová -
Návrh marketingové strategie v neziskových organizacích
Jan Woznica -
Marketingová strategie společnosti Corelli design s.r.o.
Karel Vrzáček -
Marketingová strategie investiční společnosti WOOD & Company se zaměřením na český a slovenský trh
Kristýna Mrakavová -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
Podniková kultura – předpoklad úspěšnosti marketingové strategie
Hana Masarová -
CSV jako součást marketingové komunikační strategie
Anna Pylypiuk
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights