Žáci s narušenou komunikační schopností v procesu osvojování čtenářských dovedností – Bc. Jana Brychtová
Bc. Jana Brychtová
Diplomová práce
Žáci s narušenou komunikační schopností v procesu osvojování čtenářských dovedností
Pupils with impaired communication ability in the process of acquiring reading skills
Anotace:
Narušená komunikační schopnost je významným rizikovým faktorem při osvojování čtenářských dovedností. Cílem diplomové práce je analýza výskytu narušené komunikační schopnosti a jejího možného vlivu na počáteční čtení. Práce se dále zaměřuje na využití různých metod čtení a komparaci čtenářských výsledků žáků s narušenou komunikační schopností v rámci těchto metod. Teoretická část předkládá východiska …víceAbstract:
Impaired communication ability is a significant risk factor in the process of acquisition of reading skills. The main goal of this Master's thesis is to analyze occurance and frequency of impaired communication ability among pupils in the first year of primary school and to analyze how it influences pupils' reading skills in this early stage of learning. The thesis also explores how often different …víceKlíčová slova
komunikace narušená komunikační schopnost komunikační kompetence vývoj řeči a jazyka čtení čtenářská gramotnost čtení s porozuměním metody výuky čtení genetická metoda analyticko-syntetická metoda metoda sfumato communication impaired communication ability communicative competence speech and language development reading literacy reading comprehension methods of teaching reading genetic method analytical-synthetic method sfumato method
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/n1ivh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 5. 2015
- Vedoucí: PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Petr Kopečný, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
English Language Learning and Speech Problems in Czech Young Learners as Viewed by Speech Therapists
Monika Smetanová -
Language acquisition in bilingual and multilingual children and language supporting strategies used by bilingual and multilingual parents
Marketa VIDING -
Vliv canisterapie na narušenou komunikační schopnost
Anna Rozmarinová -
Methods of English Pronunciation Teaching at Lower Secondary Schools
Anežka Bindrová -
Alternative Methods of Teaching English Pronunciation (and their Effectiveness at Lower Secondary School
Adam BRÁZDA -
Non-traditional Methods of Teaching Upper Secondary Mathematics
Klára SPILKOVÁ -
Developing Communicative Competence in English Lessons: Focus on Lexical Competence
Barbora Třetinová -
Development of Communicative Competence in English Language of Learners at Lower Secondary School Through Speaking Activities
Daniela Koňaříková