Job Information Networks and Game Theory – Anita Benešová
Anita Benešová
Diplomová práce
Job Information Networks and Game Theory
Informační sítě na trhu práce a teorie her
Anotace:
Využívání osobních kontaktů a signalizování produktivity pracovníka pomocí vzdělání jsou dva důležité aspekty procesu hledání uplatnění na trhu práce. Cílem této diplomové práce je vytvořit model, který spojuje oba tyto přístupy. Modely informačních sítí na trhu práce mohou být náhodné nebo strategické. V případě náhodných modelů je struktura sítě dána, naopak u strategických modelů je tvořena na základě …víceAbstract:
The use of personal contacts and the role of education as a signal of the Worker's productivity are two important aspects of the job search process. The aim of this thesis is to develop a model that combines both approaches. We distinguish between random and strategic models of job information networks. In the former case the structure of the network is given, while in the latter it depends on the …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 11. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/29564
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 1. 2012
- Vedoucí: Martin Dlouhý
- Oponent: Jan Zouhar
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/29564
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Kvantitativní metody v ekonomice / Ekonometrie a operační výzkum
Práce na příbuzné téma
-
Etika velkých dat na sociálních sítích se zaměřením na soukromí
Eliška Weisová -
Komunikační strategie Musea Kampa na sociálních sítích s důrazem na sbírku Františka Kupky
Tereza Bolfová -
Informační prostředí na online sociálních sítích a polarizace
Jan Pánek -
Internetový marketing se zaměřením na sociální sítě a jeho aplikace na kavárnu vstupující na trh
Kristina Zadáková -
Marketing na sociálních sítích a jeho vliv na uživatele
Oldřiška Schwubová -
Ageismus a jeho projevy na trhu práce
Iveta Tobiášová -
Míra job-hoppingu v České republice a jeho souvislost s kariérovou adaptabilitou
Tereza Kučerová -
Chování spotřebitele na trhu práce při hledání zaměstnáni v oboru IT a marketingová doporučení firmám v odvětví
Jakub Kučera