Bc. Tereza Bolfová

Diplomová práce

Komunikační strategie Musea Kampa na sociálních sítích s důrazem na sbírku Františka Kupky

Communication Strategy of the Kampa Museum on Social Networks with Emphasis on the Collection of František Kupka
Anotace:
Diplomová práce se podrobně zabývá současnou komunikací kulturní instituce Museum Kampa na sociálních sítích. Při práci je kladen důraz na komunikaci týkající se stálé expozice děl malíře Františka Kupky. Cílem je zjistit, zda je jí v online komunikaci poskytován dostatečný prostor, případně navrhnout zlepšení. Teoretická práce se zabývá kulturním marketingem a managementem, teorií muzeí, kterou rozšiřuje …více
Abstract:
This diploma thesis focuses in detail on a current social media communication of Prague's cultural institution Museum Kampa. Emphasis is placed on promoting permanent exhibition of works by painter František Kupka. The aim is to find out whether it is provided with sufficient space in online communication, eventually to suggest improvements. The theoretical work describes the theory of cultural marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Eva Gartnerová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Bolfová, Tereza. Komunikační strategie Musea Kampa na sociálních sítích s důrazem na sbírku Františka Kupky. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe