Případová studie žáka s Aspergerovým syndromem – Kateřina ŠTURCOVÁ
Kateřina ŠTURCOVÁ
Bakalářská práce
Případová studie žáka s Aspergerovým syndromem
The case study of schoolchild with Asperger syndrom
Anotace:
Ve své závěrečné práci se zabývám vybranými faktory ovlivňujícími úspěšnou školní integraci u chlapce s Aspergerovým syndromem, a to od předškolního vzdělávání až po současnost, kdy je tento chlapec integrovaně vzděláván na běžném čtyřletém gymnáziu. Závěrečná práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou, přičemž část teoretická se zaměřuje na východiska související s touto problematikou, představuje …víceAbstract:
In my final study I am dealing with selected factors influencing the seccessful school integration of boy with Asperger´s syndrome, from pre-school education to the present, hen this boy is integrated into current four-year high school. The final study is dividend theoretical and practical part. The theoretical part focuses on points related to this isme, presents a single autism spektrum disorders …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Petr Adamus, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠTURCOVÁ, Kateřina. Případová studie žáka s Aspergerovým syndromem. Ostrava, 2017. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Podmínky vzdělávání žáků s přiznaným 5. stupněm podpůrných opatření v běžných základních školách
Tereza Pruknerová -
Práce s dítětem s podpůrným opatřením a odloženou školní docházkou
Petra SOLANSKÁ -
Poruchy autistického spektra v kontextu zdravotně-sociální péče
Marie MALÍKOVÁ -
Specifické poruchy učení u žáků středních škol z pohledu učitelů
Hana Vítová -
Specifické poruchy učení - podpůrná opatření
Iva Krečmerová -
Zooterapie u osob trpících poruchou autistického spektra (PAS) a vliv psychického stavu na střevní mikrobiotu pacientů
Natálie Pelantová -
Využití artefiletiky u dětí s vývojovou poruchou intelektu a poruchou autistického spektra (PAS) v 1. třídě základní školy speciální jako nástroj komunikace
Michaela HEJKRLÍK POLJAK -
Edukace žáka s poruchou autistického spektra integrovaného na základní škole v porovnání s edukací žáka s poruchou autistického spektra ve specializované třídě
Lenka Krčilová