Václav Loubek

Bakalářská práce

Efektivita outdoorové reklamy

Outdoor Advertising Effectiveness
Anotace:
Tato bakalářská práce se na problematiku venkovní reklamy dívá optikou veřejnosti, příjemců reklamních sdělení. Zjišťuje, jak veřejnost vnímá jednotlivé reklamní nosiče, zda si jich všímá a v jaké míře. Dále hledá odpověď na otázku, zda je reklama ve venkovním prostředí efektivní a jaké prostředky by zadavatelé měli používat pro vyšší efektivitu outdoorové reklamy.
Abstract:
This bachelors' thesis observes the topic of outdoor advertising from the point of view of the general public, the recipients of advertising messages. It identifies the perception of single outdoor advertising carriers, if the public notices them and how. It also searches the answer for the question of the effectiveness of outdoor advertising and what means should be used by the advertisers to increase …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014
Zveřejnit od: 25. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Loubek, Václav. Efektivita outdoorové reklamy. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 25. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace

Práce na příbuzné téma