Vyučování anglického jazyka prostřednictvím dětské literatury – Veronika LERCHOVÁ
Veronika LERCHOVÁ
Diplomová práce
Vyučování anglického jazyka prostřednictvím dětské literatury
Teaching English Language through Children´s Literature
Abstract:
This thesis deals with the topic of teaching English through children?s literature.In the theoretical background charter, the term children?s literature is briefly described as well as its historical development and the position in school curriculum. The major focus is on the reasons of using children?s literature in English language classes and teachers? working with children?s literature. The research …víceAbstract:
Tato diplomová práce se zabývá vyučováním anglického jazyka prostřednictvím dětské literatury. Teoretická část se zabývá definicí termínu ?dětská literatura?, jejím historickým vývojem a pozicí ve školním kurikulu. Převážně se však zabývá důvody vaužívání dětské literatury v hodinách anglického jazyka a prací učitelů s dětskou literaturou při hodinách angličtiny. Praktická část se zabývá výzkumem, …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Libuše Lišková, M.A.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LERCHOVÁ, Veronika. Vyučování anglického jazyka prostřednictvím dětské literatury. Plzeň, 2013. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / AJ-Ps
Práce na příbuzné téma
-
Přístupy k vyučování u lektorek orientálního tance
Nikola Jančí -
Přístupy k vyučování matematice v poválečném Československu
Lucie Petráňová -
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Venkovní vyučování jako inovativní přístup k výuce českého jazyka a literatury
Alžběta Matějíčková -
Individuální přístup k žákům se speciálními potřebami a k žákům z neúplných rodin
Marie Zaoralová -
Výtvarný projekt na 1. stupni ZŠ tematicky čerpající z literárního díla
Barbora SPURNÁ -
Komunikace literárního díla z pohledu teorie a autorů
Barbora Vávrová -
Literatura ve výuce anglického jazyka: zaměření na dětskou literaturu
Filip JANÁČ