Budování a strategické řízení značky Gamebrand – Bc. Jakub Roh
Bc. Jakub Roh
Diplomová práce
Budování a strategické řízení značky Gamebrand
Building and Strategic Management of Gamebrand Brand
Anotace:
Cílem diplomové práce je vytvoření jednotné strategie pro organizaci Gamebrand - herní organizaci, která vznikla jako obchod s herním merchandise a v současnosti je vnímaná pouze jako elektronický obchod. Za poslední 2 roky ale provedla spoustu akvizicí, stránky a skupiny na sociálních sítích s více než 100 000 fanoušky, webové portály s herní tématikou, e-sport tým hrající na národní úrovni a vytváří …víceAbstract:
he aim of the diploma thesis is to create a unified strategy for the organization Gamebrand - a gaming organization, which was established as a shop with game merchandise and is currently perceived only as an electronic shop. Over the last 2 years, however, it has made many acquisitions, sites and groups on social networks with more than 100,000 fans, web portals with a game theme, an e-sports team …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Roh, Jakub. Budování a strategické řízení značky Gamebrand. Zlín, 2020. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vybudování a strategické řízení značky
Částka Částka -
Trendové nástroje řízení značky v praxi rodinného podnikání
Anna Javůrková -
Řízení značky a komunikační strategie při vstupu na zahraniční trh v praxi podniku
Thi Thanh Thuy Luuová -
Řízení značky a komunikační strategie při vstupu na zahraniční trh v praxi podniku
Vendula Kejřová -
Komunikační strategie a trendy řízení značky v praxi rodinného podniku xy
Jiří Pospíšil -
Komunikační strategie budování a řízení hodnoty vybrané značky
Bednář Bednář -
Analýza řízení privátní značky v maloobchodě
Michala Hajná -
Řízení značky a komunikační strategie v praxi rodinného podniku
Martin Rosa