Distanční vzdělávání žáků s mentálním postižením – Eliška SOMMEROVÁ
Eliška SOMMEROVÁ
Bakalářská práce
Distanční vzdělávání žáků s mentálním postižením
Distance education for students with mental disability
Anotace:
Předmětem zkoumání bakalářské práce je distanční vzdělávání žáků s mentálním postižením. Hlavním cílem je zjištění možností a způsobů vzdělávání žáků s mentálním postižením. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část je zaměřena na definici mentálního, vymezení problematiky doprovázející edukaci těchto osob a pojednává o fenoménu distančního vzdělávání. Praktická část …víceAbstract:
The subject of the bachelor thesis is distance education of pupils with mental disabilities. The main aim is to find out the possibilities and methods of education of pupils with intellectual disabilities. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part focuses on the definition of mental, defining the issues accompanying the education of these people and discusses …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Kristýna Krahulcová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SOMMEROVÁ, Eliška. Distanční vzdělávání žáků s mentálním postižením. Olomouc, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a střední školy / Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a střední školy / Společenské vědy se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Distanční vzdělávání na základní škole speciální
Lenka Honysová -
Nouzové distanční vzdělávání na druhém stupni základních škol inovativního typu v ČR během pandemie Covid-19
Monika Teichmanová -
Distanční výuka na základní škole z pohledu žáků, učitelů a rodičů.
Kristýna Fojtů -
Distanční forma výuky hudební výchovy pro žáky prvního a druhého ročníku základní školy
Markéta Zouharová -
Připravenost pedagogů na společné vzdělávání žáků s mentálním postižením a narušenou komunikační schopností na základních školách v České republice
Michaela Kolaříková -
Vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením a Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání
Tereza FEBROVÁ -
Bariéry inkluzivního vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením
Michaela Kotlaříková -
Inkluzivní vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením
Nikola Vacínová
Název
Vložil
Vloženo
Práva