Veronika Torlakian

Master's thesis

Analysis of communication strategy of Karlovarské minerální vody, a.s.

Abstract:
This master thesis deals with the communication strategy of Karlovarské minerální vody, a.s., and its advertising campaign that was used in 2014 in order to promote the brand Aquila První voda, which became a subject of the analysis. The main objective of the work is to evaluate existing communication strategy of Karlovarské minerální vody, a.s. based on the results of the analysis and research made …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2016

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Richard Selby, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta
 
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Theses vb4jdt vb4jdt/2
31/3/2016
Folders
Files
Mach, J.
1/4/2016
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.