Veronika Torlakian

Master's thesis

Analysis of communication strategy of Karlovarské minerální vody, a.s.

Abstract:
This master thesis deals with the communication strategy of Karlovarské minerální vody, a.s., and its advertising campaign that was used in 2014 in order to promote the brand Aquila První voda, which became a subject of the analysis. The main objective of the work is to evaluate existing communication strategy of Karlovarské minerální vody, a.s. based on the results of the analysis and research made …viac
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Ing. Richard Selby, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta
 
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Theses vb4jdt vb4jdt/2
31. 3. 2016
Složky
Soubory
Mach, J.
1. 4. 2016
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.