Rozdíly labellingu dětí s poruchami chování u různých generací – Bc. Kateřina Ferinová
Bc. Kateřina Ferinová
Bakalářská práce
Rozdíly labellingu dětí s poruchami chování u různých generací
Differences in labelling of children with behavioral disorders in different generations
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na labelling dětí s poruchami chování nebo emocí různými generacemi. V práci můžeme nalézt charakteristiku nálepková-ní, jeho historii i dopady na kvalitu budoucího života jedince. Dále je zde po-pis poruch chování nebo emocí a shrnutí pojmu generace a generačního rozdí-lu. Praktická část je zpracovávaná pomocí přehledové studie. Je popsán použi-tý typ studie, metodologie …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on labeling children with behavio-ral or emotional disorders in different generations. In this work we can find the characteristics of labeling, its history and impacts on the quali-ty of future life of the child. Furthermore, there is a description of be-havioral or emotional disorders and a summary of the concept of gene-ration and generational difference. The practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/plc5b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 2. 2023
- Vedoucí: Mgr. et Mgr. et Mgr. Věra Linhartová, Ph.D.
- Oponent: doc. Mgr. et Mgr. Karel Červenka, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Duševní poruchy a poruchy vyvolané účinkem psychoaktivních látek
Lukáš Sluka -
Duševní poruchy a poruchy chování vyvolané účinkem psychoaktivních látek
Tereza Vojtěchová -
Duševní poruchy a poruchy chování vyvolané účinkem psychoaktivních látek
Dominika Valtlová -
Organic Food Labelling and its Influence on Generation Y´s Purchase Behavior on German Market
Jan Fiala