Helena Vránová

Diplomová práce

marketing HN,LN, MF Dnes a Práva

Marketing of HN, LN, MF DNES and Právo
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingem seriózních českých deníků (Hospodářských novin, Lidových novin, MF DNES a Práva) se zaměřením na možné modely ocenění hodnoty jejich obchodních značek. Hlavním cílem práce je marketingová analýza uvedených čtyř subjektů s využitím elektronických zdrojů dat. Analýza obsahuje základní údaje o vydavatelích deníků, jejich vlastnických vztazích a výsledcích hospodaření …více
Abstract:
This thesis deals with marketing of the serious Czech newspapers (HN, LN, MF DNES and Právo) with a focus on possible models of their brand valuation. The main goal of this work is a marketing analysis of the four subjects using the electronic data sources. The analysis includes basic information about the publishers, their property relations and economic results for the period from 2005 to 2009. After …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 12. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 9. 2011
  • Vedoucí: Bohumír Štědroň
  • Oponent: Dagmar Svobodová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/28902