Martin Kluc

Bakalářská práce

Vnímání značky Apple v ČR ve srovnání s hlavní konkurencí (Samsung, HTC, Nokia)

The perception of the Apple brand in the Czech Republic in comparison with major competitors (Samsung, HTC, Nokia)
Anotace:
Cílem práce je popsat a analyzovat vnímaní značky Apple v České republice ve srovnání s hlavními konkurenty v tomto odvětví, značkami Samsung, HTC a Nokia. Teoretická část vysvětluje základní pojmy týkající se budování značky. Jsou zmíněny pojmy týkající se architektury značky a také identity značky. V praktické části je představeno odvětví mobilních telefonů. Jsou zde charakterizovány největší společnosti …více
Abstract:
The aim of the thesis is to describe and analyse the perception of the Apple brand in the Czech Republic and to compare it with its major competitors in the industry -- Samsung, HTC and Nokia. The theoretical part of the thesis explains the essential terms connected with brand building. Terms such as brand architecture and brand identity are mentioned. In the practical part of the thesis mobile phone …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 12. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2014
  • Vedoucí: Martin Machek
  • Oponent: Eva Procházková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/60861

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management