Vnímání značky Apple v ČR ve srovnání s hlavní konkurencí (Samsung, HTC, Nokia) – Martin Kluc
Martin Kluc
Bakalářská práce
Vnímání značky Apple v ČR ve srovnání s hlavní konkurencí (Samsung, HTC, Nokia)
The perception of the Apple brand in the Czech Republic in comparison with major competitors (Samsung, HTC, Nokia)
Anotace:
Cílem práce je popsat a analyzovat vnímaní značky Apple v České republice ve srovnání s hlavními konkurenty v tomto odvětví, značkami Samsung, HTC a Nokia. Teoretická část vysvětluje základní pojmy týkající se budování značky. Jsou zmíněny pojmy týkající se architektury značky a také identity značky. V praktické části je představeno odvětví mobilních telefonů. Jsou zde charakterizovány největší společnosti …víceAbstract:
The aim of the thesis is to describe and analyse the perception of the Apple brand in the Czech Republic and to compare it with its major competitors in the industry -- Samsung, HTC and Nokia. The theoretical part of the thesis explains the essential terms connected with brand building. Terms such as brand architecture and brand identity are mentioned. In the practical part of the thesis mobile phone …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 12. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/60861
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2014
- Vedoucí: Martin Machek
- Oponent: Eva Procházková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/60861
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Same Old, Same Old in the App Economy: Predicting the Effects of Article 6c of the European Commission Proposal for a Digital Markets Act on the iOS App Ecosystem
Adrian Wolkersdorf -
Jiná krása: identita značky skrze principy inkluzivního marketingu v rámci marketingové strategie kosmetických značek.
Viktoriia Kim -
Budování vizuální identity značky
Luong Duyen Nguyenová -
Image a identita značky
Klára Lukavská -
Sonic Branding: proces budování zvukové identity značky
Jakob Bahmann -
Budování a tvorba identity značky Lokomotiv Tuhaň
Jaroslav Kumstát -
Budování značky – Brand building
Jan Procházka -
Brand building vybrané glampingové značky
Lucie Vlachová