Bc. Vlasta HOŠKOVÁ
Master's thesis
Škola a dovednosti pro 21. století
21st Century Skills
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou inovací ve vzdělávání. Je zaměřena na možnosti rozvoje dovedností žáků ve 21. století. Jejím cílem je zamyšlení nad tím, jak by se mělo změnit české vzdělávání, aby více odpovídalo aktuálním potřebám měnícího se světa.Abstract:
This thesis deals with the problematics of innovation in education. It is focused on possibilities of expansion 21st century skills. The purpose of this thesis is to find out how to transform the Czech education to be more appropriate to current needs of the changing world.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 5. 2020
Thesis defence
- Supervisor: PaedDr. Alena Jůvová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
HOŠKOVÁ, Vlasta. Škola a dovednosti pro 21. století. Olomouc, 2020. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teaching at Higher Secondary Schools / UM-UHV
Theses on a related topic
-
Základní škola pro 21.století
Václav Kováč -
Jak s výukou dějepisu? O čem svědčí české a slovinské učebnice dějepisu devadesátých let dvacátého století
Zdeněk Tomšů -
Kritické myšlení ve vzdělávání
Daniela JOŠKOVÁ -
Kritické myšlení ve vzdělávání dospělých
Jan BŘENEK -
Kritické myšlení u žáků sekundárního vzdělávání
Lenka BENDLOVÁ -
Kritické myšlení a jeho implementace do systému vzdělávání v České republice po roce 1989
Helena OPLETALOVÁ -
Porovnání koncepcí vzdělávání vybraných alternativních škol s ohledem na kritické myšlení
Soňa TURČYNOVÁ -
Metody rozvoje kritického myšlení v odborném vzdělávání
Hanuš Tošovský
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights