Analýza vybrané značky z programu Česká kvalita: Q21 - prodejna 21. století – Aneta BEZEMKOVÁ
Aneta BEZEMKOVÁ
Bachelor's thesis
Analýza vybrané značky z programu Česká kvalita: Q21 - prodejna 21. století
Analysis of selected brand from the Czech Quality Programme: Q21 - 21st century store
Anotácia:
Cílem bakalářské práce bylo představení a následná analýza značky kvality Q21 - prodejna 21. století. Práce vymezuje profil značky ve vztahu ke kvalitě služeb poskytovaných maloobchodními jednotkami. Prostřednictvím dotazníkového šetření realizovaného na úrovni držitelů značky, správce značky a zákazníků dvou certifikovaných maloobchodních jednotek byly vymezeny její silné a slabé stránky. Tato značka …viacAbstract:
The aim of this thesis was to present and subsequent analysis of quality brand Q21 - 21st century store. Through a questionnaire survey conducted at the level of brand holders, brand manager and customers of two certified retail units have been identified its strengths and weaknesses. Since 2010 is this brand part of the Czech Quality Programme, which currently covering together 20 independent brands …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2012
Zverejniť od: 30. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Hana Doležalová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BEZEMKOVÁ, Aneta. \textit{Analýza vybrané značky z programu Česká kvalita: Q21 - prodejna 21. století}. Online. Bakalárska práca. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Faculty of Economics. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/vc9zzk/.
Jak správně citovat práci
BEZEMKOVÁ, Aneta. Analýza vybrané značky z programu Česká kvalita: Q21 - prodejna 21. století. Č. Bud., 2012. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Management of Commerce
Práce na příbuzné téma
-
Kvalita obuvi v kontextu značky kvality Komfortní obuv
Kamila HÁLOVÁ -
Analýza vybrané značky kvality (Program CzQ): Podporované zaměstnávání
Sandra RYJÁČKOVÁ -
Analýza vybrané značky kvality (Program CzQ): Horeca Select
Lucie BOROVKOVÁ -
Nákupní atmosféra maloobchodní jednotky
Jan Hejna -
Zahájení podnikání. Realizace nové maloobchodní prodejní jednotky
Jiří Papst -
Marketing maloobchodní jednotky s oděvy
Jakub Špiller -
Podpora prodeje v 21. století jako součást IMK
Anfisa Klokava -
Budovanie lovebrandu v 21. Storočí – ako vybudovať zo značky lovebrand
Nina Fűrješová
Názov
Vložil
Vložené
Práva