Analýza vybrané značky z programu Česká kvalita: Q21 - prodejna 21. století – Aneta BEZEMKOVÁ
Aneta BEZEMKOVÁ
Bachelor's thesis
Analýza vybrané značky z programu Česká kvalita: Q21 - prodejna 21. století
Analysis of selected brand from the Czech Quality Programme: Q21 - 21st century store
Abstract:
Cílem bakalářské práce bylo představení a následná analýza značky kvality Q21 - prodejna 21. století. Práce vymezuje profil značky ve vztahu ke kvalitě služeb poskytovaných maloobchodními jednotkami. Prostřednictvím dotazníkového šetření realizovaného na úrovni držitelů značky, správce značky a zákazníků dvou certifikovaných maloobchodních jednotek byly vymezeny její silné a slabé stránky. Tato značka …moreAbstract:
The aim of this thesis was to present and subsequent analysis of quality brand Q21 - 21st century store. Through a questionnaire survey conducted at the level of brand holders, brand manager and customers of two certified retail units have been identified its strengths and weaknesses. Since 2010 is this brand part of the Czech Quality Programme, which currently covering together 20 independent brands …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2012
Accessible from:: 30. 4. 2012
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Hana Doležalová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BEZEMKOVÁ, Aneta. \textit{Analýza vybrané značky z programu Česká kvalita: Q21 - prodejna 21. století}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Economics. 2012. Available from: https://theses.cz/id/vc9zzk/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
BEZEMKOVÁ, Aneta. Analýza vybrané značky z programu Česká kvalita: Q21 - prodejna 21. století. Č. Bud., 2012. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2012 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management of Commerce
Theses on a related topic
-
Kvalita obuvi v kontextu značky kvality Komfortní obuv
Kamila HÁLOVÁ -
Analýza vybrané značky kvality (Program CzQ): Podporované zaměstnávání
Sandra RYJÁČKOVÁ -
Analýza vybrané značky kvality (Program CzQ): Horeca Select
Lucie BOROVKOVÁ -
Kvalita a bezpečnost dětských hřišť v kontextu značky kvality "Hřiště-sportoviště-tělocvična - OVĚŘENÝ PROVOZ"
Sandra RYJÁČKOVÁ -
Nákupní atmosféra maloobchodní jednotky
Jan Hejna -
Zahájení podnikání. Realizace nové maloobchodní prodejní jednotky
Jiří Papst -
Marketingová komunikace vybrané maloobchodní jednotky
Alena Kostečková -
Marketing maloobchodní jednotky s oděvy
Jakub Špiller
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights