Důvody ke koupi chytrých hodinek a dopad jejich užívání na well-being i chování uživatele – Bc. Kristýna ZÁSTAVOVÁ
Bc. Kristýna ZÁSTAVOVÁ
Master's thesis
Důvody ke koupi chytrých hodinek a dopad jejich užívání na well-being i chování uživatele
Reasons to buy a smart watch and their impact on the behavior
Abstract:
Tato magisterská diplomová práce se zaměřuje na problematiku užívání chytrých hodinek a jejich vliv na uživatele. Cílem práce bylo zkoumat motivace jedinců k nákupu chytrých hodinek a s tím spojená očekávání. Dále bylo sledováno užívání hodinek v průběhu půl roku, jak je charakteristické a zda se nějak proměňuje. V neposlední řadě nás zajímal potenciální vliv na chování, emoce a životní styl uživatele …moreAbstract:
This thesis focuses on the issue of using smartwatches and their impact on users. The aim of the thesis was to examine individuals' motivations for purchasing smartwatches and associated expectations. Furthermore, the use of watches over a six-month period was observed to determine its characteristics and any changes that occur. Last but not least, we were interested in the potential influence on user …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 4. 2024
Thesis defence
- Supervisor: doc. PhDr. Matúš Šucha, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZÁSTAVOVÁ, Kristýna. \textit{Důvody ke koupi chytrých hodinek a dopad jejich užívání na well-being i chování uživatele}. Online. Master's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Arts. 2024. Available from: https://theses.cz/id/vcqboc/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ZÁSTAVOVÁ, Kristýna. Důvody ke koupi chytrých hodinek a dopad jejich užívání na well-being i chování uživatele. Olomouc, 2024. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Psychology / Psychology
Theses on a related topic
-
Motivace zákazníka k nákupu
Konrádová Konrádová -
Sběratelství umění: motivace českých sběratelek umění k nákupu uměleckých děl
Aneta Makovská -
Motivace zákazníků kaváren Mamacoffee k nákupu a konzumaci fairtradové kávy
Tereza Mrvová -
Motivace českého spotřebitele k nákupu na slevovém portálu Slevomat.cz
Jan Grus -
Ekonomická motivácia k nákupu elektromobilu v krajinách EÚ
Patrícia Gogová -
Květiny k řezu z tuzemské produkce a možnosti jejich uplatnění v květinové vazbě
Veronika Křivancová -
Motivace a udržitelný životní styl
Barbora Truhličková -
Psychologické aspekty využívání chytrých hodinek rekreačními sportovci v kontextu motivace a všímavosti
Michaela SLÁMOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights