Dominika Zatloukalová

Bakalářská práce

Marketingový mix vybrané cestovní kanceláře

Marketing mix of selected travel agency
Anotace:
Bakalářská práce, jejíž tématem je „Marketingový mix vybrané cestovní kanceláře“ se zabývá analyzováním marketingového mixu CK DELUXEA. V teoretické části práce jsou popsána témata týkající se cestovního ruchu a marketingu, dále také SWOT analýza. Praktickou část práce tvoří představení CK DELUXEA pomocí rozšířeného marketingového mixu, SWOT analýza a analýza konkurenčních cestovních kanceláří. Poslední …více
Abstract:
The bachelor thesis focuses on the marketing mix of selected travel agency and analyzes the marketing mix of travel agency DELUXEA. The theoretical part describes topics related to tourism and marketing as well as SWOT analysis. The practical part of the thesis consists of Deluxea presentation using an extended marketing mix, SWOT analysis and analysis of competing travel agencies. The last part deals …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Ludmila Navrátilová, Ph.D.
  • Oponent: Petra Koudelková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.

NEWTON College a.s.

NEWTON College a.s.

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Globální podnikání a management