Dominika Zatloukalová

Bachelor's thesis

Marketingový mix vybrané cestovní kanceláře

Marketing mix of selected travel agency
Abstract:
Bakalářská práce, jejíž tématem je „Marketingový mix vybrané cestovní kanceláře“ se zabývá analyzováním marketingového mixu CK DELUXEA. V teoretické části práce jsou popsána témata týkající se cestovního ruchu a marketingu, dále také SWOT analýza. Praktickou část práce tvoří představení CK DELUXEA pomocí rozšířeného marketingového mixu, SWOT analýza a analýza konkurenčních cestovních kanceláří. Poslední …more
Abstract:
The bachelor thesis focuses on the marketing mix of selected travel agency and analyzes the marketing mix of travel agency DELUXEA. The theoretical part describes topics related to tourism and marketing as well as SWOT analysis. The practical part of the thesis consists of Deluxea presentation using an extended marketing mix, SWOT analysis and analysis of competing travel agencies. The last part deals …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2019

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Ludmila Navrátilová, Ph.D.
  • Reader: Petra Koudelková, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.

NEWTON College a.s.

NEWTON College a.s.

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Global business and management