Bc. Vendula Větrovcová

Diplomová práce

Emoce a jejich vliv na spotřební chování.

Emotions and their influence on customers behavior.
Anotace:
V této práci je uvedeno, jaké emoce cítí respondenti v podniku, který slouží jako bar, diskotéka a hospoda, která nabízí sportovní vyžití. Práce je opřena o odbornou literaturu. Výzkum v práci je podložen dotazníkovým šetřením s návštěvníky podniku. Výsledky v práci jsou zpracovány v grafech a tabulkách. Tabulky rozdělují odpovědi mužů a žen u jednotlivých emocí. V práci je uvedeno doporučení a rady …více
Abstract:
In this thesis, it is stated what emotions the respondents feel in a business that serves as a bar, disco and pub that offers sports activities. The work is based on professional literature. The research at work is based on a questionnaire survey with visitors to the company. The results in the thesis are processed in graphs and tables. The tables divide the responses of men and women for individual …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2024
Identifikátor: https://is.ucp.cz/th/xppst/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2024
  • Vedoucí: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.
  • Oponent: doc. Ing. Marie Dohnalová, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

Magisterský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketingový management v cestovním ruchu a hotelnictví