Eliška Ročárková

Bachelor's thesis

Návrh komunikační strategie pro zvolený podnik

Proposal for communication strategy of the chosen company
Abstract:
Tato práce se zabývá marketingovou komunikační strategií firmy Energotherm Praha s.r.o. Cílem je navrhnout komunikační strategii na základě stávající komunikační strategie firmy, komunikace konkurence a zákaznického chování cílového segmentu na trhu. První část definuje odborné problematiky, druhá popisuje stávající komunikační strategii, zákaznické chování a konkurenci. V závěru jsou uvedena doporučení …more
Abstract:
This thesis deals with the marketing communication strategy of Energotherm Praha s.r.o. The aim is to design a communication strategy based on the company's existing communication strategy, competitor's communication strategy, and customer behavior of the target segment on the market. The first part defines professional terms, the second describes the current communication strategy, customer behavior …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Kateřina Kantorová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Ročárková, Eliška. Návrh komunikační strategie pro zvolený podnik. Pardubice, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní

University of Pardubice

Faculty of Economics and Administration

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management