Návrh komunikační strategie pro zvolený podnik – Eliška Ročárková
Eliška Ročárková
Bachelor's thesis
Návrh komunikační strategie pro zvolený podnik
Proposal for communication strategy of the chosen company
Abstract:
Tato práce se zabývá marketingovou komunikační strategií firmy Energotherm Praha s.r.o. Cílem je navrhnout komunikační strategii na základě stávající komunikační strategie firmy, komunikace konkurence a zákaznického chování cílového segmentu na trhu. První část definuje odborné problematiky, druhá popisuje stávající komunikační strategii, zákaznické chování a konkurenci. V závěru jsou uvedena doporučení …moreAbstract:
This thesis deals with the marketing communication strategy of Energotherm Praha s.r.o. The aim is to design a communication strategy based on the company's existing communication strategy, competitor's communication strategy, and customer behavior of the target segment on the market. The first part defines professional terms, the second describes the current communication strategy, customer behavior …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Kateřina Kantorová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Ročárková, Eliška. Návrh komunikační strategie pro zvolený podnik. Pardubice, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Komunikační strategie pro zvyšování zákaznické loajality na B2B trhu
Veronika Jakubová -
Nástroje PR jako nedílná součást komunikační strategie firmy
Irena Navrátilová -
Návrh komunikační strategie nákupního centra
Kateřina Vozňáková -
Komunikační strategie Samoobslužné prádelny
Gabriela JEDINÁKOVÁ -
Komunikační strategie rozšíření portfolia firmy XY
Lenka Kafková -
Komunikační strategie vybrané firmy
Marek Bartoš -
Marketingová komunikační strategie firmy
Jan Nagy -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků