Subjektivně vnímané změny rodičovské role při nástupu dítěte do mateřské školy – Bc. Petra Varaďová
Bc. Petra Varaďová
Master's thesis
Subjektivně vnímané změny rodičovské role při nástupu dítěte do mateřské školy
Subjectively perceived changes in parental role at the time of their child's preschool entry
Abstract:
Diplomová práce má charakter teoreticko - empirický. Teoretická část práce je zaměřena na oblast rodičovství a především na změnu rodičovské role, kterou rodič prožívá při ná-stupu dítěte do mateřské školy. Zabývá se také současnými vlivy, které na rodičovskou roli nejvíce působí. Empirická část popisuje kvalitativní výzkumný design prováděný s rodiči formou polostrukturovaného interview a metodou …moreAbstract:
The diploma thesis is both theoretical and empirical. The theoretical part of the thesis is focused on the area of parenthood and primarily on the change of their parental role which a parent experiences when their child enters kindergarten. It also deals with current influ-ences affecting the parental role most of all. The empirical part describes a qualitative re-search carried out in the form of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2019
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VARAĎOVÁ, Petra. \textit{Subjektivně vnímané změny rodičovské role při nástupu dítěte do mateřské školy}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Humanities. 2019. Available from: https://theses.cz/id/vd8sd1/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Varaďová, Petra. Subjektivně vnímané změny rodičovské role při nástupu dítěte do mateřské školy. Zlín, 2019. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesMaster programme / field:
Specialization in Pedagogy / Preschool Teacher Training
Theses on a related topic
-
Spolupráce a komunikace základní školy s rodiči při přechodu dítěte z předškolního vzdělávání z pohledu rodičů
Martina Maradová -
Děti z lesních mateřských škol na tradiční základní škole z pohledu rodičů a pedagogů
Martina Čejková -
Samostatnost dětí při sebeobslužných činnostech v mateřské škole z pohledu rodičů
Nikola Hanousková -
Přechod dítěte z mateřské do základní školy
Lucie Šťastná -
Porovnání klimatu MŠ a ZŠ z pohledu rodičů dětí přecházejících z MŠ do ZŠ
Edita Křížová -
Rodičovská role po rozpadu vztahu
Kristýna Mičolová -
Role rodičů v době uzavření škol pohledem učitelů
Václav Krňávek -
Poruchy rodičovské role
Klára Smělíková