Barbora Hamáčková

Bakalářská práce

Využití klasické hudby v reklamě v rádiu a televizi

Use of classical music in advertising in radio and television

Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá reklamou v rádiu a televizi, její historií a procesem zpracování. Dále se zaměřuje na vliv hudební složky v reklamě na emocionální vnímání potenciálního zákazníka. Hlavním záměrem je zmapovat užití klasických skladeb v reklamních spotech, jež jsou podrobně rozebírány z pohledu děje a hudebního podkladu. V závěru je zkoumáno povědomí veřejnosti o produktech či službách …více
Abstract:
The purpose of this bachelor thesis is to analyse the topic of radio and television advertising, and to focus on its history and process of advertisement. The graduation thesis is composed of five chapters where author also concentrates on influence of how music used in the adverts affects emotional perception of the potential customer. The main goal of this thesis is to map the use some of the classical …více
 

Klíčová slova

reklamy

Klíčová slova

klasická hudba

Klíčová slova

televize

Klíčová slova

rozhlas

Klíčová slova

média
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2022
  • Vedoucí: Jiří ŠTILEC
  • Oponent: Marek ŠULC

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Autor udělil v licenci souhlas s:
In the license agreement the author has granted the following:

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 22. 7. 2022 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta. Knihovna

Akademie múzických umění v Praze

Hudební a taneční fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Hudební umění / Hudební produkce

Práce na příbuzné téma