Využití klasické hudby v reklamě v rádiu a televizi – Barbora Hamáčková
Barbora Hamáčková
Bachelor's thesis
Využití klasické hudby v reklamě v rádiu a televizi
Use of classical music in advertising in radio and television
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá reklamou v rádiu a televizi, její historií a procesem zpracování. Dále se zaměřuje na vliv hudební složky v reklamě na emocionální vnímání potenciálního zákazníka. Hlavním záměrem je zmapovat užití klasických skladeb v reklamních spotech, jež jsou podrobně rozebírány z pohledu děje a hudebního podkladu. V závěru je zkoumáno povědomí veřejnosti o produktech či službách …viacAbstract:
The purpose of this bachelor thesis is to analyse the topic of radio and television advertising, and to focus on its history and process of advertisement. The graduation thesis is composed of five chapters where author also concentrates on influence of how music used in the adverts affects emotional perception of the potential customer. The main goal of this thesis is to map the use some of the classical …viacKľúčové slová
reklamyKľúčové slová
klasická hudbaKľúčové slová
televizeKľúčové slová
rozhlasKľúčové slová
média
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2022
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/16564
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2022
- Vedúci: Jiří ŠTILEC
- Oponent: Marek ŠULC
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 22. 7. 2022 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Hudební a taneční fakultaBachelor programme / odbor:
Hudební umění / Hudební produkce
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.