Kytara a její využití při výuce na 1. stupni ZŠ – Mgr. Antonín Jarůšek
Mgr. Antonín Jarůšek
Master's thesis
Kytara a její využití při výuce na 1. stupni ZŠ
Guitar and its usage in teaching at primary school
Abstract:
Cílem této diplomové práce je ukázat důvody, proč využívat kytaru při výuce hudební výchovy na 1. stupni základní školy a také možnosti jak ji využít. První část pojednává o historii kytary, jejím popisu a typech kytar. Druhá část ukazuje osobní a citové důvody proč kytaru k výuce používám. Třetí část obsahuje možnosti realizace očekávaných výstupů RVP za pomoci kytary, srovnání výhod klavíru a kytary …moreAbstract:
The main goal of this dissertation is to show the reasons why and how to use the guitar in teaching at primary school and the possibilities of its usage. The first part of the work deals with guitar history, their description and guitar types. The second part shows personal and emotional reasons why I am using guitar to teaching. The third part includes the ways of expected output from RVP realized …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 12. 2010
Identifier:
https://is.muni.cz/th/j7j7g/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 2. 2011
- Supervisor: MgA. Marek Olbrzymek, Ph.D.
- Reader: doc. PhDr. Marek Sedláček, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Primary Schools / Primary School Teacher Training
Theses on a related topic
-
Hudební výchova na 2. stupni ZŠ z pohledu RVP
Eva Mojžíšová -
Postoje učitelů 1. stupně ZŠ na školách bez environmentální profilace k environmentální výchově na 1. stupni ZŠ
Lenka Blahynková -
Zastoupení české autorské pohádky ve vybraných čítankách pro 1. stupeň základní školy a její vliv na žáky 1. stupně ZŠ
Zdislava Suchomelová -
Porovnání proporcionálního zastoupení časové dotace vyučovaných předmětů v rámci studia učitelství pro 1. stupeň ZŠ na VŠ a v rámci výuky na 1. stupni ZŠ
Pavel KŘIVAN -
Možnosti využití prvků muzikoterapie v hodinách hudební výchovy na 1. stupni ZŠ na 1. stupni ZŠ
Růžena Gally Jadrná -
Kytara 20.století v latinskoamerické hudbě
Michaela Moučková -
Výuka kytary na Hochschule fűr Musik C.M. von Weber v Drážďanech
Jaroslav Minář -
Kytara jako plnohodnotný doprovodný nástroj - metodický materiál
Jiří STRANĚK