Bc. Kamila Konárková

Diplomová práce

Regulace klamavé reklamy

Regulation of misleading advertising
Anotace:
Velké množství reklam se snaží o to, zvýhodnit svou firmu vůči ostatním. Máme spoustu forem reklamy, kde jednou z nich je právě reklama klamavá, která je v ČR zakázána. Šíří-li firma údaje o svém nebo cizím podniku informace, které můžou vyvolat v zákaznících klamnou představu o výrobku nebo službě, považujeme tento druh reklamy za klamavou. Úpravu nekalé soutěže nalezneme v novém Občanském zákoníku …více
Abstract:
A large number of ads, strives to advantage your company to others. We have many forms of advertising, where one of them is misleading advertising, which is prohibited in the Czech Republic. If you distribute information about your company or other company information, which may cause the customer a false impression about the product or service, consider this kind of misleading advertising. Regulation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2014
  • Vedoucí: JUDr. Radim Pastrňák, Ph.D.
  • Oponent: JUDr. Stanislav Sviták, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní