Bc. Kamila Konárková
Diplomová práce
Regulace klamavé reklamy
Regulation of misleading advertising
Anotace:
Velké množství reklam se snaží o to, zvýhodnit svou firmu vůči ostatním. Máme spoustu forem reklamy, kde jednou z nich je právě reklama klamavá, která je v ČR zakázána. Šíří-li firma údaje o svém nebo cizím podniku informace, které můžou vyvolat v zákaznících klamnou představu o výrobku nebo službě, považujeme tento druh reklamy za klamavou. Úpravu nekalé soutěže nalezneme v novém Občanském zákoníku …víceAbstract:
A large number of ads, strives to advantage your company to others. We have many forms of advertising, where one of them is misleading advertising, which is prohibited in the Czech Republic. If you distribute information about your company or other company information, which may cause the customer a false impression about the product or service, consider this kind of misleading advertising. Regulation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ha8ow/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2014
- Vedoucí: JUDr. Radim Pastrňák, Ph.D.
- Oponent: JUDr. Stanislav Sviták, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Srovnávací reklama v ČR a v zahraničí
Adam Kurzok -
Porovnanie právnej úpravy klamlivej a porovnávacej reklamy v Českej republike a Nemecku
Erika Urdovičová -
International Legal Framework for the Regulation of Misleading Advertising of Dietary Supplements on Social Media: Consumer Protection and Prevention of Nutrition Misinformation
Tereza Bártová -
Advertising Coca-Cola: Development of Language and Style in Advertising Texts of the Coca-Cola Company
Barbora BLAŽKOVÁ -
Regulace reklamy v rozhlasovém a televizním vysílání
Adam Goranov -
Nekalosoutěžní reklama a její vliv na spotřebitele
Michaela Filipiecová -
Srovnávací reklama z pohledu práva nekalé soutěže se zaměřením na podmínky její přípustnosti
Nikolas Bihary -
Srovnávací reklama
Veronika Cyprysová