Srovnání reedukačního procesu u chlapců s nařízenou ústavní výchovou a uloženou ochrannou výchovou – Mgr. Radek Šinko
Mgr. Radek Šinko
Bakalářská práce
Srovnání reedukačního procesu u chlapců s nařízenou ústavní výchovou a uloženou ochrannou výchovou
Comparison of Re-education Process in Boys with Ordered Institutional Education and Executive Protection Education
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje otázkám a problémům reedukace chlapců ve věku 15 – 18 let s poruchami chování. Podle závažnosti a důsledků poruch je těmto chlapcům soudně nařízena ústavní nebo uložena ochranná výchova. Je zde prezentována osobní zkušenost z praxe ve Výchovném ústavu, střední škole a školní jídelně Višňové.Abstract:
Bachelor thesis dedicates questions and problems with re-education boys between the ages of 15 – 18 years with disorders behaviour. According to weightings and consequences disorders such boys, is per curium mandatory institutional or imposed protective upbringing. There is presented personal experience from practice in educational constitution, secondary school and canteen in Višňová.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/qhz6r/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2009
- Vedoucí: doc. PaedDr. Marie Blahutková, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Mgr. Barbora Bazalová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Výchovné problémy s dospívající mládeží ve výchovných ústavech
Denisa Fišerová -
Poruchy chování u dětí v dětském domově a dopady na péči o ně optikou vychovatele
Lenka Maurová -
Agresivní poruchy chování u dětí s nařízenou ústavní výchovou
Simona Lásková -
Poruchy chování žáků na střední škole se stanovenou ústavní výchovou
Jana Sedláková -
Poruchy chování a jejich specifika v zařízeních pro výkon ústavní a ochranné výchovy
Tereza Lehečková -
Poruchy chování u dětí umístěných v DD a DDŠ z pohledu vychovatele
Kateřina Rajnohová -
Poruchy chování dospívajících dětí umístěných ve školských zařízeních s ústavní nebo ochrannou výchovou
Olga Kalašová -
Poruchy chování v ústavní péči
Tomáš SVOBODA