Bee-bot jako netradiční didaktická pomůcka v předškolním vzdělávání – Bc. Veronika KONEČNÁ
Bc. Veronika KONEČNÁ
Bachelor's thesis
Bee-bot jako netradiční didaktická pomůcka v předškolním vzdělávání
The use of a Bee-bot as a non-traditional teaching aid in preschool
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá možností využití robotických vzdělávacích pomůcek v předškolním vzdělávání. Cílem práce bylo zjistit, zda je prostředí MŠ vhodným místem pro prvotní seznámení se dětí s robotickou včelkou Bee-bot a zda je možné již v předškolním věku zařadit robotickou pomůcku do prostředků vzdělávání. Cílem teoretické části práce bylo shrnout teoretická východiska z odborné literatury vztahující …viacAbstract:
The thesis is focused on the possibilities of using robotic educational aids in preschool education. The aim of the work was to find out whether the kindergarten is a suitable place for the initial acquaintance of children with the robotic Bee-bot. The aim of the theoretical part of the work was to summarize the theoretical basis of the literature related to the topic. The theoretical part is divided …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 6. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: RNDr. Martina Uhlířová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KONEČNÁ, Veronika. Bee-bot jako netradiční didaktická pomůcka v předškolním vzdělávání. Olomouc, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Specialization in Pedagogy / Teaching kindergarten
Práce na příbuzné téma
-
Matematická pregramotnost v kontextu integrálního pojetí předškolního vzdělávání
Anna Neuerová -
Matematická pregramotnost v systému klíčových kompetencí dítěte na konci předškolního vzdělávání
Mirka Helmová -
Čtená pohádka jako inspirace pro tvorbu didakticky zaměřených činností rozvíjejících matematickou pregramotnost
Petra Burgetová -
Digitální technologie a hudební vzdělávání na ZUŠ
Barbora Hašlerová -
Digitální technologie ve vzdělávání. Omezení možností digitálních technologií technickými a přenosovými podmínkami v učebnách.
Jiří Drahorád -
Digitální technologie a rizika jejich využití ve vzdělávání
Martina MATOUŠKOVÁ -
Digitální technologie ve vzdělávání
Milan Sklenář -
Digitální technologie ve vzdělávání
Kateřina Vaňková
Názov
Vložil
Vložené
Práva