Sociální diferenciace spotřebního chování mládeže – Ing. Jan Heřmánek
Ing. Jan Heřmánek
Bachelor's thesis
Sociální diferenciace spotřebního chování mládeže
The social differentiation in the consumer behavior of youth
Abstract:
Předmětem bakalářské práce je diferenciace spotřebního chování mládeže v současné společnosti. Spotřebním chováním rozumíme chování lidí – konečných spotřebitelů, které se vztahuje k získávání, užívání a odkládání spotřebních výrobků – produktů. Bakalářská práce se zabývá sociálními skupinami a subkulturami, které přímo ovlivňují spotřební chování mládeže. Cílem práce je zjistit, jaká je sociální diferenciace …moreAbstract:
The subject of the thesis is differentiation of young consumer behaviour in contemporary society. Consumer behaviour refers to the behaviour of end-consumers: the purchasing, consumption and disposal of consumer goods. This thesis deals with social groups and subcultures, which directly affect the behaviour of young consumers. The aim is to find out the social differentiation of consumer behaviour …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2012
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/mv1k6/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2012
- Supervisor: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Reader: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Neokmeny a jiné subkultury ve světě současného marketingu a reklamy
Natalie Brzobohatá -
Image subkultur mládeže a způsoby jeho politického využití
Vít Havlíček -
Marketingový význam body image současných městských subkultur
Miroslav Vodráško -
Projevy body image ve spotřebním chování specifické ženské subkultury
Veronika Bartošová -
Spotřební chování jako faktor sociální identifikace jednotlivce
Kristýna Ondroušková -
Influenceři jako referenční skupina a jejich vliv na spotřební chování
Lucie Želenská -
Vliv marketingové komunikace na spotřební chování specifické sociální kategorie
Matěj Soukal -
Historie a současnost spotřební kultury – sociální a psychologické aspekty moderního konzumenství
Amina Dauzova