Sociální diferenciace spotřebního chování mládeže – Ing. Jan Heřmánek
Ing. Jan Heřmánek
Bakalářská práce
Sociální diferenciace spotřebního chování mládeže
The social differentiation in the consumer behavior of youth
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je diferenciace spotřebního chování mládeže v současné společnosti. Spotřebním chováním rozumíme chování lidí – konečných spotřebitelů, které se vztahuje k získávání, užívání a odkládání spotřebních výrobků – produktů. Bakalářská práce se zabývá sociálními skupinami a subkulturami, které přímo ovlivňují spotřební chování mládeže. Cílem práce je zjistit, jaká je sociální diferenciace …víceAbstract:
The subject of the thesis is differentiation of young consumer behaviour in contemporary society. Consumer behaviour refers to the behaviour of end-consumers: the purchasing, consumption and disposal of consumer goods. This thesis deals with social groups and subcultures, which directly affect the behaviour of young consumers. The aim is to find out the social differentiation of consumer behaviour …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/mv1k6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2012
- Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Oponent: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Neokmeny a jiné subkultury ve světě současného marketingu a reklamy
Natalie Brzobohatá -
Image subkultur mládeže a způsoby jeho politického využití
Vít Havlíček -
Marketingový význam body image současných městských subkultur
Miroslav Vodráško -
Projevy body image ve spotřebním chování specifické ženské subkultury
Veronika Bartošová -
Spotřební chování jako faktor sociální identifikace jednotlivce
Kristýna Ondroušková -
Influenceři jako referenční skupina a jejich vliv na spotřební chování
Lucie Želenská -
Vliv marketingové komunikace na spotřební chování specifické sociální kategorie
Matěj Soukal -
Historie a současnost spotřební kultury – sociální a psychologické aspekty moderního konzumenství
Amina Dauzova