Bc. Dana Janečková

Diplomová práce

Trendy marketingové komunikace zdravotních pojišťoven

Health Insurance Funds and Their Marketing Communications' Trends
Anotace:
Abstrakt Diplomová práce se zabývá tématem „Trendy marketingové komunikace zdravotních pojišťoven.“ Z tohoto důvodu postupně představí marketing a reklamu jako silný nástroj podporující dosažení cílů společnosti, pomocí zvolené strategie. Odhalí rozdíly při využívání reklamy mezi jednotlivými obory podnikání se zaměřením na specifika oboru zdravotního pojištění. Tato specifika vycházejí z důvodů omezení …více
Abstract:
Abstract The diploma thesis deals with the theme of „Health Insurance Funds and Their Marketing Communications' Trends.“ Therefore marketing and advertising will be presented as strong tools enhancing the accomplishment of a company’s objectives with the help of a selected strategy. It will determine the differences in the use of advertising in different business sectors with the main focus on the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2011
  • Vedoucí: Mgr. Markéta Jansová
  • Oponent: Mgr. Evžen Staněk

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní