Trendy marketingové komunikace zdravotních pojišťoven – Bc. Dana Janečková
Bc. Dana Janečková
Diplomová práce
Trendy marketingové komunikace zdravotních pojišťoven
Health Insurance Funds and Their Marketing Communications' Trends
Anotace:
Abstrakt Diplomová práce se zabývá tématem „Trendy marketingové komunikace zdravotních pojišťoven.“ Z tohoto důvodu postupně představí marketing a reklamu jako silný nástroj podporující dosažení cílů společnosti, pomocí zvolené strategie. Odhalí rozdíly při využívání reklamy mezi jednotlivými obory podnikání se zaměřením na specifika oboru zdravotního pojištění. Tato specifika vycházejí z důvodů omezení …víceAbstract:
Abstract The diploma thesis deals with the theme of „Health Insurance Funds and Their Marketing Communications' Trends.“ Therefore marketing and advertising will be presented as strong tools enhancing the accomplishment of a company’s objectives with the help of a selected strategy. It will determine the differences in the use of advertising in different business sectors with the main focus on the …víceKlíčová slova
Klíčová slova Marketing a marketingový mix marketingové nástroje reklama marketingové trendy zdravotní pojištění zdravotní pojišťovna strategie zákazník neziskový sektor. Keywords Marketing and marketing mix marketing tools promotion trends of marketing health insurance Health Insurance Company strategy customer non-profit sector.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/iwcq8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2011
- Vedoucí: Mgr. Markéta Jansová
- Oponent: Mgr. Evžen Staněk
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
Organizational Efficiency and Internal Marketing. How PR and Marketing can improve employee motivation
Ekaterina Lvova -
Marketing Management and marketing planning
Tatiana Guselnikova -
Marketing Management and marketing planning
Kristina Zhitnova -
Marketing Management and Marketing planning
Daria Komleva -
Hotel and Gastronomy Digital Marketing and Social Media Strategies
Begaim Saidyldaeva -
Marketing 4.0 Comparison of Online Marketing and Communication Trends in Sustainable Fashion in the Czech Republic and in the United Kingdom
Alžběta Jílková -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu