Projekt zavedení hlavního komerčního produktu společnosti Fyziotrenér s.r.o. – Bc. Zdeňka Šenkýřová
Bc. Zdeňka Šenkýřová
Diplomová práce
Projekt zavedení hlavního komerčního produktu společnosti Fyziotrenér s.r.o.
The Project of Launching the Main Commercial Product of the Company Fyziotrenér s.r.o.
Anotace:
Cílem diplomové práce je zpracovat projekt zavedení nového komerčního produktu na trh. Produktem je on-line cvičební kurz Fyziomáma, který je určen ženám po porodu. Nejprve byl proveden průzkum literatury zabývající se tematikou nákladů, výnosů a zisku, ekonomických analýz, bodu zvratu, cenové, prodejní a distribuční strategie a způsoby financování projektu. Realizační fázi projektu předcházely tržní …víceAbstract:
The aim of the Master thesis is developing the project of launching a new commercial product of the company Fyziotrenér s.r.o. on the market. The product is an on-line training course Fyziomáma, which is designed for women after giving birth. At first was carried out a survey of the literature dealing with the issues of costs, revenues and profits, economic analyses, breakeven point, pricing, sales …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2016
Zveřejnit od: 18. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠENKÝŘOVÁ, Zdeňka. \textit{Projekt zavedení hlavního komerčního produktu společnosti Fyziotrenér s.r.o.}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/ve04st/.
Jak správně citovat práci
Šenkýřová, Zdeňka. Projekt zavedení hlavního komerčního produktu společnosti Fyziotrenér s.r.o.. Zlín, 2016. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Implementace nástrojů on-line marketingu do řízení cestovního ruchu v Hranicích
Kateřina Macháňová -
Projekt využití on-line marketingu ve vybrané společnosti
Veronika Holíková -
Návrh využití vybraných nástrojů on-line marketingu za účelem zefektivnění prodeje společnosti 4CITY s.r.o.
Martina Červinková -
Business plan
Luis Antonio Angeles Pérez -
Finanční analýza a finanční plán podniku Profarma - Produkt, s.r.o.
Šárka Rudá -
A Business Plan for New Company Fialka, s.r.o.
Eliška Kopečková -
A Business Plan for an E-shop Selling Pet Food
Barbora Mlčáková -
Surfing - specifická forma cestovního ruchu - analýza trhu a tvorba produktu.
Lukáš Wisla