Pojetí profese učitele mateřské školy v kolážích – Mgr. Martina LIETAVCOVÁ
Mgr. Martina LIETAVCOVÁ
Bachelor's thesis
Pojetí profese učitele mateřské školy v kolážích
Conception of the profession of a kindergarten teacher in collages.
Abstract:
This bachelor thesis is focused on the profession of a preschool teacher. The aim is to monitor the students' opinions of the profession, their motivations for a chosen profession, attitude and worries related to the profession of preschool teachers. The theoretical part focuses on the concepts of the profession of a preschool teacher, motivation for choosing this profession and further studies, worries …viacAbstract:
Bakalářská práce je zaměřena na profesi učitele mateřské školy. Cílem práce je sledovat pohled studentů oboru Učitelství pro mateřské školy na učitelskou profesi, jejich motivy k vybrané profesi, jejich postoje a obavy související s profesí učitele mateřské školy, přiznávané i neuvědomované. Teoretická část se zaměřuje na pojmy profese učitele mateřské školy, na otázky motivace k volbě této profese …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 1. 2015
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Jana Kouřilová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LIETAVCOVÁ, Martina. Pojetí profese učitele mateřské školy v kolážích. Č. Bud., 2015. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Psychology / Art Therapy
Práce na příbuzné téma
-
Role asistenta pedagoga při vzdělávání dítěte s ADHD v inkluzivním prostředí předškolního zařízení
Lenka Novotná -
Role asistenta pedagoga při rozvoji jemné motoriky u dětí s ADHD
Táňa STUCHLÍKOVÁ -
Vývoj postojů předškolního pedagoga ke vzdělávání dětí v kontextu vlastní zkušenosti s rodičovstvím
Dana HÁCOVÁ -
Role pedagoga ve vzdělávání dětí s poruchou autistického spektra v předškolním věku.
Simona FILIPOVÁ -
Role pedagoga v systémovém řešení syndromu CAN v předškolním věku
Iveta Plšková -
Učitel mateřské školy jako významný mluvní vzor
Petra KLADIVOVÁ -
Přechod dětí z mateřské školy do základní školy pohledem učitelů, náměty na přípravu dítěte do 1. ročníku základní školy
Lenka Šavrňáková -
Pohled vybraných učitelů na emoční a sociální zralost u dětí při přechodu z mateřské školy do základní školy
Simona Petrů