Strategie marketingové komunikace na sociálních médiích Národní galerie v Praze a Centra současného umění DOX – Sarah Salehová
Sarah Salehová
Bakalářská práce
Strategie marketingové komunikace na sociálních médiích Národní galerie v Praze a Centra současného umění DOX
The strategy of social media marketing communiations of The National Gallery in Prague and The DOX Centre for Contemporary Art
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje strategiím marketingové komunikace na sociálních médiích vybraných kulturních institucí. Cílem práce je analýza prezentace institucí na sociálních médiích, popis jejich strategií, následně jejich komparace a vyhodnocení. Teoretická část práce se věnuje obecně sociálním médiím, především Facebooku, jako novému nástroji v marketingové komunikaci. Teoretická část je dále zaměřena …víceAbstract:
The thesis deals with the strategy of social media marketing communication of the representative culture institutions. The aim is to analyze the social media presentation of these institutions and describe their strategies, afterwards draw a comparison between the galleries and evaluation. The theoretical part is devoted to social media in general, especially to Facebook as a new tool of marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 12. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/57114
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2015
- Vedoucí: Mario Kubaš
- Oponent: Ilja Šmíd
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SALEHOVÁ, Sarah. \textit{Strategie marketingové komunikace na sociálních médiích Národní galerie v~Praze a~Centra současného umění DOX}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/ve2ur5/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/57114
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Veronika Smolová -
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Kateřina Formanová -
Tvorba marketingové strategie pro vybranou firmu
Huťka Huťka -
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Lucie Baušová -
Tvorba informační strategie pro podnik působící v oboru dopravní infrastruktury
Michal Tvrdý -
Tvorba strategie rozvoje na lokální úrovni (pro vybrané sídlo)
Silvia Dvorská -
Tvorba marketingové strategie pro podnik
René Horký -
Tvorba marketingové strategie pro podnik
Daniel Dvořák